onsdag 6 oktober 2010

come to mama

När man sålt av massa fina saker från sin garderob är det väl ändå lag på att man måste fylla på? Jag har ju varit sugen på ett par boots, men har insett att jag inte riktigt behöver dem, då jag har mina RM Williams som fyller samma funktion, och som jag älskar. Däremot har jag varit på jakt efter en snygg och funktionell jacka länge. En som funkar i alla höstiga och vintriga väder, och ändå är OK snygg. Så surfar jag in på favoritsajten när det kommer till sportkläder: addnature. Kikar alltid in på Houdini-avdelningen, mitt favvomärke när det kommer till den typen av kläder. Bara för att se att de har lanserat en skaljacka. Hurra och klick! Come to mama!

2 kommentarer:

  1. Houdini är bäst! Jag har deras skaljacka och den är bara så bra, smidig och dessutom snygg :-) Brukar köpa underställ till barnen där också, helt suveräna i skidbacken! Kram

    SvaraRadera
  2. Lillan: jag längtar så tills den kommer! S&S har Houdini-fleecar, helt underbara!

    SvaraRadera