måndag 7 maj 2007

skakis

I natt sov jag ganska dåligt och eftersom jag är sjukskriven och inte behöver göra nåt på dagarna egentligen så beslöt jag mig för att ligga och dra mig i sängen nån timme extra i dag. Men jag vete tusan om det är värt det. För jag blir så HUNGRIG! Även nu när jag ätit upp min stora frukost sitter jag här och nästan skakar för energin har inte nått ut i alla kroppsdelar känns det som. Jag har alltid varit en frukostmänniska, men som gravid är det helt extremt. Får börja förvara ett kylskåp bredvid sängen så att jag kan äta nåt så fort jag vaknar!

2 kommentarer:

  1. När jag var gravid med min son i magen gick jag alltid upp på natten och åt. Aldrig har rostat bröd med mycket smör smakat bättre.

    SvaraRadera
  2. viktoria: mmmmm, rostat bröd...

    SvaraRadera