måndag 17 september 2007

morgonmys


På morgonen vaknar Prinsessorna och vill äta. Har jag tur vaknar de inte samtidigt, utan jag kan amma dem en och en. Liggandes i sängen myser vi. Snart är båda vakna och ligger och jollra, de har ett strålande morgonhumör. Vi går upp och medan Sessorna leker i Mumingymmet hinner jag avnjuta en rejäl frukost. Sen leker vi lite till innan det blir lite kinkigt. Då är det dags för en slurk mat till. Oftast får de inte i sig så mycket innan de somnar. Ibland (som nu) har jag inte hjärta att lägga ner dem. Så vi sitter här i soffan och bara softar. Resten av dagen kan gå hur som helst, men morgonrutinerna är ganska fasta.

4 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar! Och vad stora de har blivit. Ert morgonmys låter ganska likt mitt och Sixtens. Fast x en bara då... Morgnar är härliga!

    SvaraRadera
  2. anna: tur att man har mysmornar att se fram emot under kinkkvällar!

    SvaraRadera
  3. Får man krypa in mellan dem i babygymmet? ;)
    Jag vet att jag har en alldeles perfekt bebis här hemma men likförbannat så vill jag ha 2 till. ;)

    SvaraRadera