lördag 20 oktober 2007

härlig lördag

Efter en knölig natt där speciellt Signe vaknade typ en gång i timmen hat allt bara blivit bättre. Maken gick upp med Sessorna så jag fick sova lite till. Frukostmys med make, svärföräldrar och svåger. Lunch med en gammal kär vän som jag inte träffat på allt för länge. Lång barnvagnspromenad med maken (när man är två är det lättare att bära eventuella skriklingar). Nu är maken och svåger och hämtar indiskt till middag. Håll tummarna för en bättre natt i natt!

5 kommentarer:

  1. Det vet du! Jag håller tummarna stenhårt. Finns få saker som suger mer än sömnbrist.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt.
    Stoppa in öronproppar... lite halvlöst. Började jag med när barnen kom. Då vaknade man i alla fall inte av varenda litet gnyende.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har glömt fråga dig. Får jag länka till din blogg från min?

    SvaraRadera
  4. alla: tack för hållna tummar. tyvärr hjälpte det inte :(

    tina: jag brukar faktiskt köra med öronproppar. du får gärna länka till mig!

    SvaraRadera