fredag 5 oktober 2007

I'm alive

Det vara bara så fullt upp igår. På förmiddagen var Prinsessorna på så gott humör, vi bara busade och lekte hela familjen. Mammagruppsträff stod på schemat på eftermiddagen. Alltid lika najs. Signe somnade mitt på filten bland alla andra barn. Hon som ALDRIG somnar av sig själv annars! Nästa gång är det jag som spelar in sorlet av 5 vuxna och 6 barn!! Kanske funkar det även på kvällstid? På kvällen kom mina kollegor hit för att äta middag. I stället för att gå ut på resturang med gruppen tog de med sig mat hit så att jag ochså skulle kunna vara med. Så gulligt. Maken tog ut Prinsessorna på en promenad så vi fick äta ostört. Det var hur härligt som helst!

Nu är jag uppe efter en knölig natt. Först kunde inte jag somna pga pre-förkylnings-rosslig hals och sen ville inte Signe somna om efter matning. Men maken var gullig och tog ett skrikpass och jag knde sova nån timme i gästrummet. Innan det var dags för mer matning och mer knöl. Sen tvingade de upp mig för en timme sen. Jag har hunnit äta frukost och mata sessorna. Och nu har de såklart somnat på amningskudden. Så jag sitter här och funderar på ifall det kan gå att lägga ner dem så att jag kan få sova lite till. Annars blir detta en jobbig dag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fått sova lite till och att det inte blir någon hemsk förkylning!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. mams: jupp, jag fick sova lite till, och förkylningen verkar det inte bli nåt av!

    SvaraRadera