fredag 19 oktober 2007

tröttmössa

Ute är det fantastiskt vackert höstväder och jag har en ny fin mössa som vill luftas. Men eftersom Sessorna enbart sover bra på amningskudden så sitter jag här och glor i stället för att vara ute bland höstlöven. Jag tänker hela tiden att jag ska ta tag i det här och lära dem att sova i vagnen, men mitt psyke är inte tillräckligt starkt. De börjar ju skrika bara jag tänker på vagnen, och innan jag fått på dem och mig alla kläder och micklat ut vagnen så gråter vi oftast alla tre. Därför kommer jag sällan ut om jag ej bestämt träff med någon. Vilket jag inte har gjort i dag. Så nu sitter jag här och tittar längtansfullt ut. Känner mig ynklig.

2 kommentarer:

  1. I know the feeling, kan bara trösta dig med att det kommer en bättre tid. Jag lovar!
    Kram

    SvaraRadera