tisdag 20 november 2007

virriga mamman

I går skulle vi ju ju få info om vattenläckan i huset. Maken jobbade så jag hade bett Mr Svåger komma över och vakta Sessorna. Kl 19. Kl 18 upptäcker jag att mötet är kl 18. Slämger i en tjej i sjalen och en på höften och rusar iväg. Kommer lite sent och är helt stissig. Kånkar båda barnen och försöker fatta vad som ska hända. Går sådar. Men de ska riva upp golvet i två av våra rum, och ha byggfläktar för att torka ut, i massa veckor. Kan bli sådär kul. Risken finns att jag måste fly fältet. Får väl dra till föräldrarna i Gurkstan. Jaja, det kunde vara värre.

4 kommentarer:

  1. Jaaaaa!
    Det låter toppen! Då ska jag häcka på ormbergssvängen på mina trista förmiddagar.
    Emma N

    SvaraRadera
  2. emma: det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  3. jaaaaaaaaaaa! kom hit och håll mig sällskap mina sista veckor i frihet ;-)

    SvaraRadera
  4. jenny: självklart! vet dock inte när de ska börja... annars kommer jag och hjälper dig med bebis!!

    SvaraRadera