måndag 11 februari 2008

funderingar från en garderob

Maken är bortrest och jag har gjort en djupdykning i min garderob. Det var över ett år sedan jag kom i alla plagg. Men nu gör jag det. Fast då känns en del plagg hopplöst ouppdaterade. Och vissa plagg undrar man varför man köpte. Som en guld-baddräkt i för mig hemskt osmickrande modell. Om nån vill ta över är det bara att hojta. Sen känns det som väldigt länge sen jag klädde mig snyggt, och inte bara leka-med-barn-praktiskt. Men nu längtar jag lite efter att få klä upp mig. Hallå, är det ingen som ska ha fest? Och om nån av alla modebloggare läser så kan ni få svara på denna fråga: ska/kan/bör man ha skärp i ett par höga jeans, typ Acnes tube?

2 kommentarer:

  1. Klart man kan men själv hade jag nog hoppat det... Eller iofs, kanske en skönt 70-talsinspirerat flätskärp.... Gå på känsla :) Skönt med garderobsrensning

    SvaraRadera
  2. hotspot: det var väl ungefär så jag kände när jag höll på att prova.

    SvaraRadera