tisdag 25 mars 2008

10 månader och en dag

Sessorna börjar bli stora! I dag har vi umgåtts med andra tvillingar hela dagen. Först på öppna förskolans tvillinggrupp, och sen vidare med ett av tvillingparet därifrån. Det är verkligen skönt att göra lite saker på dagarna, att bara sitta hemma är varken kul för mig eller för Sessorna.

Fick hem ett paket med saker jag beställt från H&M. Och tro det eller ej, allt passade! Det var ett gäng vår-/sommarkläder så nu är jag nästan färdigekiperad inför sommaren. Eventuellt behövs ett par nya sandaler, men jag måste inventera min skogarderob lite först.

Tråkigt inlägg, jag vet, men jag är helt seg i huvudet. Tröttmössa is my middle name.

4 kommentarer:

  1. Så stora dom små har blivit! Det måste vara helt fantasiskt att ha två små guldklimpar på en gång...

    SvaraRadera
  2. anna: ja, jag kan liksom inte tänka mig hur det kan vara att bara ha ETT barn! Nu har de så underbart kul i hop och är värsta gullungarna!

    SvaraRadera
  3. Äh så tråkigt var det inte, jag läste ju :). Hoppas du får sova gott inatt!

    SvaraRadera
  4. atomflickan: kul att du läser. Tyvärr fick jag inte sova så gott, och nu är jag allaredan vaken.

    SvaraRadera