torsdag 10 april 2008

listeri listera

Jag har dåligt med blogginspiration i dag, så jag snor en lista från fina Anna.

TRE namn jag går under: Frida, Fraidi, snutt
TRE saker som skrämmer mig: att min jobbmässiga framtid är så osäker, våld mot barn, skräckfilmer
TRE saker jag har på mig: myskläder, underkläder, örhängen
TRE sanningar: jag tycker det verkar lite futtigt att ha en bebis, jag är dålig på att ringa mina vänner, jag längtar tokmycket till sommaren
TRE saker jag verkligen vill ha: en fin sommar, mindre fluffig mage, ett bra, närbeläget dagis till Sessorna

4 kommentarer:

  1. Ha ha, jag läste listeria. Och tänkte att nä, har dom fått det! Tur att det var listeri...See ya!

    SvaraRadera
  2. anna: jo, jag tänkte också på det när jag skrev rubriken. fast det fick vara kvar ändå ;)

    SvaraRadera
  3. Inte har väl du en jobbmässigt oviss framtid?

    Du är alltid välkommen att dra igång affärsverksamheten med mig och Monica när vi lackat på akademin. Din kompetens vore guld för oss och vi vill profilera oss som just duktiga kvinnor i en mansbranch =).

    SvaraRadera
  4. emma n: har just hittat ett jobb jag tokgärna vill ha. lär väl inte få det, så jag hänger gärna på er! Vore inte fel att slippa ifrån akademin!

    SvaraRadera