söndag 25 maj 2008

grattis mor

Eftersom maken (med all rätt, kanske) anser att det anstår barnen att fira Mor så har inte jag blivit så firad i dag. Men vi har haft en underbar dag i solen ändå. Sessorna har fått träffa sina sysslingar och vi har blivit bjudna på god lunch. Nu ska vi snart äta sushi, och sen misstänker jag att vi kommer däcka i soffan.

Till min egen mor: efter att ha försökt med tre olika telefonnummer gav jag upp. Men jag tänker på dig i dag kära mor och hoppas du har en fin dag, i dag såsom alla dagar. Kram till världens bästa mamma och mormor!

2 kommentarer:

  1. Tack för gratulationerna coh grattis själv mamma Frida!
    Vi har varit på Gotland och det var ovanligt dålig täckning vid stugan idag!
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. mams: hoppas ni hade en fin helg!

    SvaraRadera