onsdag 25 juni 2008

i brist på fantasi...

...snor jag en lista från fru A

1. sommarplaner: Sverigeturné: Skåne-Kalmar-Gotland ska besökas. Släkt och vänner ska hälsas på.
2. mest nöjd med: min familj, såklart. Och att jag lyckats skriva en avhandling. Samt att jag är en jäkel på att fickparkera
3. last: smågodis, glass, shopping
4. vad hänger på väggarna: för lite. ska bli en fotovägg med foton på nära och kära, samt en vägg med konst, som ännu ska ramas in/inhandlas
5. relation till mejlen: kollas jämt och ständigt
6. skrattade senast: måste varit åt nåt tok Sessorna gjorde
7. nojor: vad jag ska bli när jag blir stor
8. favoritresmål: Gotland, Gotland och Gotland
9. favoritråvara: I love morötter. Funkar jämt.
10. favoritredskap i köket: rivjärnet, och när jag köpt den, hushållsassistenten
11. hemlig kunskap: eh, har jag nån sån? nämnde jag att jag är suverän på att fickparkera?
12. skrek senast till mitt barn: Sessorna har ännu inte uppnåt skrika-på-ålder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar