onsdag 18 juni 2008

packa pappas kappsäck

Knappt hemkommen och uppackad är det dags att packa igen. I morgon drar vi norröver för att fira midsommar med ett gäng vänner. Ska bli jättetrevligt. MEN, jag avskyr att packa! Inför resan till Tjeckien var jag jätteduktig och planerade packningen mycket noga med outfits för varje dag (värsta modebloggaren, liksom!). Nu orkar jag inte. Har slängt ner ett gäng kläder i min halva av resväskan och hoppas på att jag inte kommer se ut som en mupp. Den obligatoriska blommiga klänningen till midsommarafton är i alla fall med. Bara att hålla tummarna för att det inte är för kallt för att använda den.

I alla fall, ska bli kul att träffa ett gäng vänner som övergett Lärdomsstaden för Norrland (hur tänkte de egentligen) och bara ha det skönt. Umgås, äta gott, ja, ni vet sånt som gör livet värt att levas.

2 kommentarer:

  1. välkommen hem! och hejdå igen, eller glad midsommar kanske man säger! :)

    SvaraRadera
  2. tina: tack, och tack det samma!

    SvaraRadera