onsdag 24 september 2008

blödig

Att man blir blödig när man får barn är väl inget nytt. I går när jag jobbat många intensiva timmar och inte trodde jag skulle hinna hem innan Sessorna nattas började jag nästan gråta. Men jag hann hem. Fick lite gos och mys, nattade Sessorna som var trötta efter en dag fylld med bus och stoj, och drog sen iväg på tjejmiddag. God mat och massa snack kan vara precis vad man behöver efter en intensiv dag. Men det blev ingen sen kväll, alla var trötta. Dock är det skönt att göra nåt annat än att slappa i soffan nån kväll då och då.

Nu ska jag ta tag i dagens arbete. Chip och hej.

2 kommentarer:

  1. Tur att du hann natta dem. Den där blödigheten håller i sig fast barnen blir större.

    SvaraRadera
  2. glamour: ja kan kan tänka mig det...

    SvaraRadera