söndag 7 september 2008

where did you go?

Kära helg, var tog du vägen? Jag har: dinerat med tjejkompisar, träffat päron och syster, haft hemmamys med indiskt take away (bästa take away-maten!), babysimmat, promenerat och storhandlat. Ändå känner jag mig lite snuvad på helgen. Vet inte riktig hur jag skulle ha klämt in nåt mer, eller vad det skulle ha varit, men ändå känns det som jag missat nåt. Oh well, det kommer fler helger. Nu väntar en intensiv vecka. Massa jobb måndag-tisdag (ska bli så kul!!) och sen några mammalediga dagar då maken ska åka till England på kurs. Fullt ös, medvetslös!

2 kommentarer:

  1. Oj,vad mycket du har hunnit med. Själv har jag mest sovit och slöat,men det har jag behövt.

    SvaraRadera
  2. glamour: ibland behöver man vila upp sig. Det hade jag också behövt, men det hanns inte med...

    SvaraRadera