lördag 6 december 2008

dagens

  1. Fin-lunch med äldsta vännerna (våra föräldrar är vänner, så vi har känt varann sen vi föddes). 7 vuxna, 5 barn samt ett gäng katter och hundar. Trevlo och intensivo.
  2. Konsert i Enköping. Jag är ju partisk, men jag tycker det var en bra konsert. Blåsorkester och kör i en blandning av traditionell julmusik och andra fina stycken. Jag började nästan grina efter slutnumret, för det är så pampigt. I morgon finns det chans att lyssna i Gottsundakyrkan i Uppsala. 15.00, gratis inträde.
  3. Nu har jag landat i soffan bredvid maken. Han kollar spökfilm så jag måste surfa och bara kolla med ett öga, för jag blir så rädd av otäcka filmer.

3 kommentarer:

  1. Åh... jag är så himla ledsen att jag missade konserten! :( Börjar nästan grina för det. Men jag ska tänka på nästa helg i stället! Kram!

    SvaraRadera
  2. Pia: exakt! superläbbig ju!

    Emschen: jag saknade dig! Ser fram emot nästa helg!

    SvaraRadera