onsdag 10 december 2008

yey

I kväll blir det italienskt käk med mamma-gruppsgänget. Najsorama.

8 kommentarer:

  1. haha najsorama gillar jag! ha det så kul :)

    SvaraRadera
  2. Ooooh how nice! Din mail? Jag vill maila lösen till dig. superquinnan at gmail.com. Kram

    SvaraRadera
  3. Linda K: ett favvoord faktiskt! kul hade vi, mätt blev jag.

    issevisse: jag mailar dig!

    SvaraRadera
  4. sweetness.
    här blev det dubbelskumpa för att fira såväl beslut som uppsägning.
    onsdagar är bra.

    SvaraRadera
  5. Kapybaran: härligt! Blir det flytt och nya jobb nu?

    SvaraRadera
  6. Ta en doggybag, fast inte om det är mycket kött :( /J

    SvaraRadera
  7. Lät inte helt fel. Hoppas det var trevligt och gott. Ja helt enkelt najsorama :)

    SvaraRadera
  8. Jenny: jag åt upp allt!

    Yogamamma: om det var!

    SvaraRadera