tisdag 13 januari 2009

så kan det gå


Jag spontanköpte en ny cykel i dag.

7 kommentarer:

  1. åh DET skulle jag också vilja göra

    SvaraRadera
  2. sweet!
    ny cykel ingår i planen för livet efter flytten då vi ääääntligen kommer att ha cykelavstånd igen...
    eller så pimpar jag min gamla guling.

    SvaraRadera
  3. Schysst spontanköp! Hoppas att den tar dig dit du vill komma :O)

    SvaraRadera
  4. Najsorama! Samma färg som på bilden? När jag sa till cykelhandlarn att jag har en röd cykel talade han om för mig att det är en populär tantfärg, haha. :) Hoppas kvällen var trevlig & pizzan god!

    SvaraRadera
  5. Oj, jag har aldrig spontanköpt en cykel! Jag ska nog planera in ett spontanköp av cykel snart så jag kan börja cykla med min son. :)

    SvaraRadera
  6. Härligt! Jag har vårkänslor idag. Kanske var det det som drabbade dig igår... ; )

    SvaraRadera
  7. tingeling: ja, det rekomenderas!

    kapybaran: en bra cykel är ett måste om man cyklar mycket!

    Linda K: tackar!

    Susanne A: det hoppas jag också!

    Emschen: japp, som på bilden! Jag är inte så mycket för tantcyklar, men jag insåg att min mountain bike var lite VÄL opraktisk i stan.

    tantti: det tycker jag du ska göra!

    Ribbolita: kanske det!

    SvaraRadera