fredag 6 februari 2009

dilemma

Jag vill ju gärna skriva lite i bloggen varje dag. Nåt kul och underfundigt som kan glädja mina läsare. Men jag är rädd att jag måste göra er besvikna idag. Jag är helt matt i nån förkylning/influensa, Signe har kräkts halva natten och följer nu upp med diarré. Stella är understimulerad och gnällig, vi gör ju inget kul. Jag törs inte gå ut pga ovan nämnda diarré. Och förresten snöar det blötsnö ute.

Ja, ni ser, det blir ju bara gnäll. Nu sätter jag mig och surfar runt lite och ser om jag kommer på nåt roligare. Eller så passar jag på att sova en sväng medan Sessorna sussar.

3 kommentarer:

  1. uschochfy! hoppas ni känner er bättre snart allihopa. KRAM

    SvaraRadera
  2. Allt behöver inte vara roligt eller kvickt. Det är ok med vardag också. Det ska vara kuuuul att blogga :). Krya på er!!! Kram

    SvaraRadera
  3. stina: tack!

    Atomflickan: jag vet! Men jag avskyr gnälliga personer, och så är jag en själv ;)

    SvaraRadera