tisdag 12 maj 2009

åh mäh II

Ignorerade den onda halsen och gav mig ut i springspåret. Tänkte testa en ny runda. Glömde en viktig detalj: jag har inget lokalsinne. Sprang fel och insåg efter ett tag att min tänkta runda var för kort. Försökte utöka den, men fick då springa utan stig (=stor ramlingsrisk), på en åker och en bit i en fårhage. Hittade tillslut ut, blev sur och sprang hem. 30 ineffektiva löpminutrar. Nu sitter jag hemma oduschad och surar. Kanske ska ta en omgång på wii fit, som väl kommer säga att jag är överviktig och gammal.

jag=surkart

3 kommentarer:

  1. Meh, meh, meh. Vilken skit! Solklart läge för en gammal Gundeklassiker: Bryt ihop och kom igen!

    SvaraRadera
  2. Äh, vad du behöver är en ruta mööööörk choklad, en god natts sömn och en solig morgon med nybryggt kaffe.

    SvaraRadera
  3. mellanbarnet: ja, det blev nåt sånt

    kapybaran: verkligen!

    SvaraRadera