fredag 26 juni 2009

sista dagen

Weeeeeeeeee, i dag är sista dagen innan semestern. Jag gjorde ett ryck och var på jobbet före sju, så nu är jag redan klar med dagens labbande. Snart ska jag äta lunch, och sen ska jag ägna eftermiddagen åt att samla ihop mig inför ledigheten. Städa kontoret lite, planera vad som ska göras efter semestern och sånt som gör att det är skönt att ta ledigt, och skönt att komma tillbaka. Nu hoppas jag bara innerligt att det fina vädret håller i sig!

Inspirationen till galna poser infann sig inte, så det fick bli en närbild på mina armband i dag igen. På mig skymtar ni en klänning från Merde (ja, Linda K hade en likadan i går, det var därifrån jag fick inspirationen. Inte så att jag gick och köpte en, men jag kom på att jag hade en i garderoben. Så den fick åka på i dag.).

3 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en härlig semester med massor av sol och mys!

    SvaraRadera
  2. Susanne: åh, tack, hoppas du får en bra sommar du med!

    SvaraRadera
  3. Lovely, så underbart med semster!! Långa, lata, sköna dagar önskar jag er. =) Kramar!!

    SvaraRadera