torsdag 3 december 2009

en varm kofta gör en decembermorgon lite lättare att uthärda

5 kommentarer:

  1. schnyggt! ångrar fortfarande att jag inte haffade varken kofta eller sjal från den där kollektionen... passar dig perfa!!

    vilken stl har du på klänningen? har ju inte ens 1/10 av ditt bystomfång såatte.... ;)

    SvaraRadera
  2. Linda: tackar! Jag köpte koftan till överpris i Köpenhamn, men jag har inte ångrat mig en enda gång.

    Klänningen är rätt rymlig, jag tror jag har s eller m. Jag såg att det fanns en xs, så den skulle nog passa dig. Ytligheter-Eleonore har ju en och hon är väl varken grov eller storbystad så då ska väl du också kunna passa i en. Om du vill kan jag haffa en i morgon och skicka upp till dig. Tror den kostade runt 300.

    SvaraRadera
  3. om du tror XS skulle passa så får du gärna haffa en! maila mig ditt kontonummer!
    kraam!

    SvaraRadera
  4. sara: så fort jag tröttnat går den direkt till dig, det vet du. men tyvärr älskar jag den fortfarande.

    SvaraRadera