måndag 1 mars 2010

hoppar på tidsmaskinen

Jag är fortfarande inte återstäld från mitt trista magvirus, så jag är hemma i soffan i dag igen. Kollar på TV och surfar. Dagens hit bland bloggarna verkar vara att göra en tidsmaskin, dvs gå till baka i tiden och kolla vad man gjorde på dagen tidigare år. Missy, Linda K, Annie, Fröet har gjort det. Jag vill inte vara sämre.

2009: Klippte vi S&S för första gången. Nu har de friserats många gånger, håret växer som ogräs.

2008: Blev jag väckt 04.40. Tur att de tidiga morgnarna är ett minne blott!

2007: Hade jag inte börjat blogga riktigt än, men jag var väldigt tvillinggravid och just på väg att flytta till vår nuvarnde lägenhet.

Inte så exalterande, bara att inte att mars inte är den mest spännande månaden på året...

3 kommentarer:

  1. Kul att du också gjorde den :D
    De där tidiga mornarna ser jag framemot att slippa också snart ;)
    krya på dig!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Det där är jätteroligt att göra, det händer då och då. Dock 1:a mars är ju ingen match, det kan jag nog utantill de senaste tre åren ialla fall.
    2009: Mandy 2 år :D
    2008: Mandy 1 år :D
    2007: Mandy föddes :D
    2000: Jag tog körkort :D

    SvaraRadera
  3. Annie: det kommer!

    Jenny: ;)

    SvaraRadera