måndag 13 september 2010

en önskelista

  • grova bruna "herriga" skor
  • en rolig hemmafest, med garderobsfnitter och för mycket rödvin
  • forskningsframgångar
  • snygga boots (som om jag inte hade en drös allaredan)
  • flyt i löpspåret
  • tjejkväll med drinkar och fnitter
  • skaldjursfrossa
  • att nån annan hittar och fixar vinterkläder till barnen
  • en resa till en sjysst storstad
  • en shoppinghelg i en sjysst storstad
  • träffar med alla mina fina vänner som det var alldeles för länge sen jag träffade
  • sömn, mycket sömn
Helt osorterad önskelista. Visst är redan planerat, annat är mer önsketänkande.

5 kommentarer:

  1. En mycket trevlig lista, tror jag kan kopiera stooora delar av den jag också.

    SvaraRadera
  2. En av punkterna löste sig galant för mig: L kunde fortfarande ha overallen från förra året :) Vinterkängor tokfyndade jag av en slump när de höll på att fylla på lagret på Stadium i förra veckan. Perfekt!
    /J

    SvaraRadera
  3. tjejkväll, garderobsfnitter och för mycket rödvin tror jag eventuellt att jag skulle kunna bistå med..?

    SvaraRadera
  4. MIa: Vassego!

    Omentjej: eller hur?

    J: lyllos!

    fru a: ja tack gärna!!

    SvaraRadera