onsdag 13 oktober 2010

the tröttma

Jag har nån mesig infektion som ligger och gror i kroppen. Inte tillräcklig för att jag ska känna mig sjuk, men tillräcklig för att ge mig irriterande hosta och tröttma from hell. I går somnade jag i soffan innan kl 21, och då hade jag varit trött och grumpy hela kvällen innan somningen. Träning var bara att glömma. I dag har jag tagit med löpkläderna till jobbet och hoppas orka ut på en tur medan det är ljust ute. Mörker och tröttma är en kombination som jag ogillar. Bäst att ta tillvara på ljuset.

updaterat: halsen känns slemmig och hostan och tröttman är nästintill överväldigande. jag tar träningspaus några dagar och ser om jag kan bli frisk.

5 kommentarer:

  1. Då är vi två just nu.
    Hoppas på att du piggar på dig och får till en tur idag.

    SvaraRadera
  2. Stackars, krya på dig (er, Mia också!). Kram!

    SvaraRadera
  3. Omentjej: tack, jag försöker tänka positivt och tanka energi där det går.

    Att ha det gott: åh, tack!

    SvaraRadera