tisdag 2 november 2010

4x6

Jag kör jag med. Utmanad av Kapybaran, MissUD och vem var det nu mer?

4 tvprogram jag ser.
True Blood (på DVD)
Gossip Girl (på play)
NavyCIS (hur blev jag beroende av den serien?)
Greys Anatomy (live på onsdagar)

4 saker jag har gjort idag.
Lämnat kids hos dagmamman.
Hämtat ut paket innehållandes varmaste vinterkängorna.
Ätit micrad lasagne.
Vikt och plockat undan tvätt.

4 saker jag längtar efter.
Advent
Snö
Alla vänner som envisas med att bo på annan ort
Pepparkakor

4 saker på önskelistan.
Maratonkondition
Mindre flebbig mage
Fast tjänst
God lakrits

4 saker jag avskyr.
Gnälliga människor
Sjukdomar
Oflyt
Negativa tankar

4 jag utmanar.
Finns det nån som ännu inte gjort denna? I så fall utmanar jag dem!

3 kommentarer:

  1. "mindre flebbig mage". Flebbig. Vilket ord. Men jag förstår vad du menar. Jag kämpar själv med det där och inser att yoga är bästa medicinen

    SvaraRadera
  2. Hittade hit via Omentjej och har läst ikapp lite. Gillar din blandning av kläder, motion och mat. Härlig blogg!
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  3. Yogamamma: jag har gjort några futtiga försök med yoga, men inte fastnat för det. borde kanske försöka bättre. jag hakar upp mig på att jag är så ovig, och så börjar jag nästan gråta när alla andra kan slänga benen bakom huvudet och jag ligger där som ett kassaskåp...

    Camilla: roligt att du gillar min blogg, varmt välkommen!

    SvaraRadera