tisdag 2 november 2010

garderobsvärmare dag 2























I dag en omlottklänning från Åhlens. Jag tror jag köpte den 2005. Har används ganska flitigt, men nu var det ett tag sen. Tycker den förtjänar en andra chans. Stövlarna är ett par Frye, från den tiden de var inne. Kan det ha varit 2004 eller 2005? Jag minns att jag såg att Ebba hade ett par och tyckte att de var coolast i världen. Kanske inte lika hög coolhetsfaktor på dem längre, men jag gillar dem. Bra kvalitet och fin hållbarhet på dem också!

13 kommentarer:

  1. tjuso! nu funkar har jag iaf 2 bilder på denna temavecka så jag är visst på! Om de räknas vill säga. Men jag tycker det! :)

    SvaraRadera
  2. Pia: tackar!

    yllet: klart det räknas! you´re in!

    SvaraRadera
  3. Tycker verkligen att klänningen gjorde sig förtjänt av en andra chans! Superfin!

    SvaraRadera
  4. skorna är ascoola! tycker jag asså... :)
    och omlott är så fint!

    SvaraRadera
  5. Spader: ja, det var väl därför den fått vara kvar i garderoben.

    Anna: man kan ju inte byta ut allt varje säsong, som de där modebloggerskorna med egen fotograf verkar göra...

    SvaraRadera
  6. Jättefint!

    Själv har jag ett par gamla jeans och ett svingammalt linne som jag såg ett hål i när jag kom till jobbet. Inget som passar på bild alltså ;)

    SvaraRadera
  7. Du är finfin!!
    Och jag vet att jag också letade Fryes som en dåre...hittade dock inga... *snyft*

    SvaraRadera
  8. Snyggt och fin kombo! Jag hade också ett par Freys och fick faktiskt riktigt bra betalt för dessa på Tradera!

    SvaraRadera
  9. sara: så kan det gå!
    mia: jag hittade de här på rea på nån webshop. blev tokglad.
    hallin: åhå. jag ska nog behålla mina forever and ever!
    Kerstin: åh, tackar!

    SvaraRadera
  10. bra tema! och ett bra bevis för att man kan vara kalassnygg i de där plaggen som haft sin storhetstid och liksom hamnat lite på skam i garderoben!

    SvaraRadera
  11. fiaelia: ja precis, man måste bara anstränga sig lite!

    SvaraRadera