fredag 5 november 2010

garderobsvärmare dag 5





















"Men Frida, i dag ser du ut som en liten flicka!" utbrast min kollega i morse. Slipovern (heter det så?) är från Benetton och inhandlades nån gång i slutet av förra årtusendet. Av nån anledning har den överlevt tusen garderobsrensningar men inte används sen seklet var ungt. Kanske för att den är i varm ull (för varmt för mig) och för att halsringningen är för liten? Men matchade med ett par säckiga byxor modell Ä utgör de ändå en helt OK fredagsoutfit. Varmt och mjukt.

4 kommentarer:

  1. Och jag är en sucker för slipovers. Världens bästa plagg för en måttligt frusen person! Jag tycker att du är jättefin!

    SvaraRadera
  2. k: jag är snarare en mycket varm person, säkert därför slipover inte är nån favorit hos mig.

    SvaraRadera
  3. mina garderobsvärmare den här veckan: pyjamas och gammal morris. Inte mycket att visa upp :)

    SvaraRadera
  4. sara: huvva, det är ju grymt synd om dig. skönt att du börjar må bättre nu.

    SvaraRadera