söndag 21 november 2010

lite suddig i konturerna

I går var jag alltså och bevistade min gamla orkesters 20-års jubileum. Jag var med i slutet av 90-talet, och hade sjukt kul under tiden. Några av mina närmaste vänner är från den tiden, men en hel del har jag så klart tappat kontakten med. Så det var lite nervöst i går när jag stegade in i aulan inför repet (ja, vi "gamlingar" skulle få vara med och spela). En hel del kända ansikten fanns där, och jag bommade bara en som jag borde känt igen. Men han hade ju växt upp och skaffat skägg! Så det blev konsert, med efterföljande middag och efterföljande barhäng. Många minnen dryftades och OJ så kul det var. Men i dag är jag lite suddig i konturerna...

Vad har ni gjort för kul i helgen?

2 kommentarer:

  1. Jag var också i gurkstan, men höll mig kring Mälargatan och Quicknet Arena för att heja på i friidrott. Mysigt, men väldigt grått var det. Tåget hem var trångt, men vi fick sitta. Kort glutt av julskyltning på NK, men den var trist. Bäst var kvällens lasagne och häng vid middagsbordet m familjen.

    SvaraRadera
  2. Marie: oj, låter som en effektiv helg. jag åkte bil och slapp trängas kommunalt, det var skönt!

    SvaraRadera