fredag 10 juni 2011

äh

Ingen idé att blogga så här på fredagseftermiddagen, det är ändå ingen som läser/kommenterar. Jag tänker mig i alla fall resten av dagen så här:

  • gör klart det där som jag måste göra på jobbet
  • hem och hänga med familjen
  • äta Ceasarsallad till middag. älskar Ceasarsallad.
  • natta barnen
  • köra ett pass med Kettlebellsen
  • däcka i soffan, förmodligen med en påse smågodis. älskar smågodis.
Hur tänker ni?*

*finfint sätt att fiska efter kommentarer, att avsluta inlägget med en fråga.

14 kommentarer:

  1. Jag tänker först lite kaos, sen mycket bil, sen studentkalas. Kan nog bli bra, mot slutet iallafall...

    SvaraRadera
  2. Jag ville verkligen ner på stan och lyssna på studenterna, men det blir heldagsvila och sen går jag nog hem till mor & far ikväll och umgås med moster som är här & hälsar på. :)

    SvaraRadera
  3. mellanbarnet: jag håller tummarna för dig!

    Omentjej: det låter klokt, vila och fint umgänge! kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Aha! En fellow kettlebellare. Har du fått till enhandssnatchen? Jag vågar bara inte.

    SvaraRadera
  5. Livet: nja, inte riktigt...

    SvaraRadera
  6. här blir det studentfirande för hela slanten! trevlig fredag!!

    SvaraRadera
  7. Jag både läser och bloggar fast sommaren står som spön i backen :)

    SvaraRadera
  8. på tre man hand med barnen. har lovat filmhyra. popcorn och rosévin kan väl funka ihop?

    SvaraRadera
  9. Jag bloggar och läser mina egna inlägg typ haha! Och dina... och andras! Fredagen? jobba till 18 sedan fort hem och så kommer coola musikkompisarna vid 18.30. Läggdags? S.E.N.T.

    SvaraRadera
  10. LInda: härligt!

    Sara: underbart!

    fru a: borde funka finfint. hoppas ni får en fin kväll!

    Libby; skönt att höra att nån annan också läser sina egna inlägg ;-) hoppas du får en fin kväll!

    SvaraRadera
  11. * vakna
    * hämta kids
    * slösurfa
    * laga lättlagat och gott
    * natta tröttisar
    * fara mot jobbet

    hoppas du får en toppenhelg!

    SvaraRadera
  12. Du Frida, har du ngt "program" du kör med dina kettlebells...? Hur många kilo kör du med? Så sugen på att införskaffa och starta ;) Svårt att tajma barn o skivstångspassen på gymmet...

    SvaraRadera
  13. Idag har jag jobbat, målat 3:e lagret färg i köket. Fixat dottern inför kalas/disco, åkt till staden för att handla lite mat och gott till kvällen, nu slapp i soffan med rosévin och väntan på att dottern ska komma cyklandes för disco och grannen. :-D

    SvaraRadera
  14. Anna: hoppas du överlever jobbhelgen!

    Anna: jag har en 8 och en 12 kg. har gått på några pass på mitt gym, bra som instruktion. annars har Olga lite videos på sin blogg.

    mia: oj, inte dåligt vad du har hunnit med!

    SvaraRadera