tisdag 8 november 2011

myspys

Eftersom jag firade min födelsedag hela helgen (lyxmiddag på fredagen, med vänner på lördagen och med familjen på söndagen) firade vi inte så mycket i går (förutom med er i bloggen såklart. Tack för alla gratulationer!). Men i stället för att sticka i väg och träna på  kvällen var vi hemma, både maken och jag. Det händer inte allt för ofta. Barnen somnade som av ett under ganska snabbt, så vi kurade upp oss i soffan och såg två avsnitt True Blood. Det var precis vad jag behövde.

I morse kom ett litet varmt tvilling-troll in till mig just när jag var på väg att gå upp. Så jag stannade i sängen en halvtimme extra, med Signes små armar runt mig. Det var värt varje minut.

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt, du har världens gulligaste tvillingar, de är så jäkla söta!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Omentjej: tycker jag med ;-)

    SvaraRadera
  3. Men myyyys!

    ...och försenat GRATTIS! (Jag missade visst födelsdedagsståhejet)

    SvaraRadera