fredag 27 januari 2012

veckan som inte blev som den skulle

Jag skulle träna massor, göra nydanande experiment och vara allmänt bra. I stället har jag varit allmänt vissen. Bara gjort de allra viktigaste måstena. I övrigt gått om kring med en mage helt i olag. Ett magont som jag tillochmed fått utrett av flera läkare för nåt år sedan (utan resultat) har kommit tillbaka och lamslagit mig. Min egen diagnos var och är nån typ av stressreaktion, så i dag försöker jag vila. Fast det är svårt. Oh well. Det är ju fredag och jag har världens finaste familj och snart mår jag nog bra igen.

Ursäkta svammel.

7 kommentarer:

  1. Värdelöst att drabbas så hårt av värken. Själv är jag skonad, men min svägerska blir sängliggande en gång i månaden med kraftig värk och migrän typ. Hoppas du mår bättre i helgen och får vila upp dig och ladda om!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Krya på dig massor!

    SvaraRadera
  3. vad jobbigt. hoppas det ger med sig och att du blir piggelin snart. kram!

    SvaraRadera
  4. Smart drag att välja vila tycker jag. Kör på det och släpp fler måsten!

    SvaraRadera
  5. Låter inget vidare :(. Hoppas helgen blir bra ändå. Kram

    SvaraRadera
  6. Skulle skriva nästan ordagrant som Libby. Vila!

    SvaraRadera