lördag 9 juni 2012

från moll till dur

Dagen startade uselt med regn och sjuk-känsla i kroppen. Undantryckte sjukkänslan och cyklade ner till stan med hela familjen. Barnen hade tidvis gnällsjuka de luxe, men vi fick fin-lunch på fincafe och jag fick 10 egna minuter ( på Apoteket, fatta lyxen?). Sen lämnades barnen påkallas, solen kom fram, jag åkte på loppis och fick en skön stund i solen med Anna. Hämtade hem barnen och hängde sen på gården med bästa grannarna. Maken åkte till nattjobb och jag och barnen tog med vår middag till grannarna för en picknickmiddsag som avslutades med svenska jordgubbar. Förutom att maken ej är här och att jag inte känner mig 100% frisk blev detta tillslut en finfin kväll!

3 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag ;) Har oxå en sjukkänsla i kroppen, ogillar det. Krya på oss!

    SvaraRadera
  2. Jag glömde bort loppisen! Var det bra?

    SvaraRadera
  3. Fröet: ja, verkligen!

    tina: nja, helt OK. Jag fyndade äggkoppar till stugan, mandelmusselformar och en skål! 50 kr totalt!

    SvaraRadera