måndag 25 juni 2012

kära bullen!

Jag har i dag börjat planera min semesterpackning. Jag åker inte förrän på söndag, men ska vara borta i fem veckor, på tre olika ställen. Det kräver ju sin packning, eller hur? Inte är jag onormal som redan börjat fundera på outfits och klädkombinationer? Jag kommer ha tillgång till tvättmaskin, men en vill ju inte stå där mitt i sommaren utan ett älskat plagg. Och en till grej: hur stor del av packningen kan bestå av skor? När är det rimligt att familjen börjar protestera? Själv tänker jag "the sky is the limit". Med vänlig hälsning, Glad men lite orolig tjej på 34 jordsnurr

5 kommentarer:

  1. Det är heeelt normalt. Vilket undrar du. Allt svarar jag / din farbro Barbro på webben

    SvaraRadera
  2. Eller. Jag säger bara eller - så kör du på 6 items. (Men då kan effekten bli att större delen av sommargarderoben inte får se dagsljus 2012.)

    SvaraRadera
  3. liten: fint!

    Malin: nej, jag älskar mina sommarkläder och MÅSTE få använda dem. Sen att det mest blir (max) 6 plagg som används, det är en annan sak...

    SvaraRadera
  4. En Bullen-fråga tillbaka - vilka skor ska man packa på semestern? träskor, springskor och sandaler givna. Men mer? Hur tänker du?

    SvaraRadera
  5. Malin: åh, jag är ju en skoälskare och har ju FLERA par av varje kategori. Ska försöka sålla lite där. Men flipflops är ju givna. Kanske ett par espadriller? Och möjligtvis några kilklackar (jag tar nog mina Filippor) i fall det vankas party. Gummistövlar och hikingskor ryms också i mina planer...

    SvaraRadera