tisdag 25 september 2012

mysko natt

I natt tassade en tvilling in till min säng. Eftersom maken jobbade och jag drömde jobbiga drömmar var det bara mysigt att få gosa ihop sig med en varm barnkropp. Jag brukar ha bra koll på mina barn och tyckte det var härligt att ligga där bredvid Signe. I morse när vi vaknade insåg jag att det var Stella. Nu känns natten där jag trodde att jag sov bredvid Signe helt konstig. Vad var dröm? Vad var verklighet? Åkte jag polisbåt i en tunnel fylld av konstiga maskiner? Låg jag bredvid Signe? Tappade hon sitt grod-gosedjur ner i lerigt vatten? Har hon ens ett grodgosedjur? Var ligger vår sommarstuga egentligen?

Förvirring.

Inte konstigt att jag är så trött i dag.

2 kommentarer:

  1. Haha, hjälp! Fin är du iaf. :)

    SvaraRadera
  2. Omentjej: haha, jag visste att detta inlägg skulle tilltala dig ;)

    SvaraRadera