onsdag 3 oktober 2012

onsdag

Jobb-grej hela eftermiddagen och kvällen, så jag drog till gymmet i morse. Har fortfarande ont i chins-musklerna sen förra veckan, men det är väl bara att fortsätta nöta?

Nu: undervisning hela fm (kort paus just nu) innan kick-off grejen drar i gång. Vi är massa nya medarbetare i forskargruppen, så i dag ska vi diskutera vetenskap, mingla, dricka drinkar, diskutera mer vetenskap (det är ju efter några drinkar som Nobelpris-idéerna uppkommer) och ha det allmänt trevligt.

Jag ärar dagen med svart långklänning från Cheap Monday i den där slappa, coola (inbillar jag mig) stilen som jag älskar just nu. Armbandet från Mis(s)match som också är hemskt coolt. Naglarna är höstligt vinröda och jag är lite sugen på röda läppar till kvällen, men jag vet inte om jag vågar för mina kollegor är inte så piffiga, och jag står redan ut som det är...

6 kommentarer:

  1. Svinsnyggt! Är ärmarna på klänningen sådär med tumhål? Älskar!

    Och klart du ska köra röda läppar ikväll, det låter som pricken över till den där outfiten. Skyll på att du måste leverera coola bilder till bloggen:)

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Står man redan ut kan men väl stå ut ännu lite mer. Ingenting att förlora!!

    SvaraRadera
  3. vilket assnyggt nagellack! jag behöver det där! vad vad?

    SvaraRadera
  4. Anna: det blev ingen tid över för läppmålning.

    Mismatch: Det har du ju rätt i. Ska våga läppstift någon dag...

    Anna: nåt från Essie, minns inte vad det heter. Ska kolla upp!

    SvaraRadera
  5. hoppas du körde på läppe!
    jag tänker att lite drinkar även passar ihop med cpap'er, blodprover och medicinblandning, ja?
    inte det nej.... ;)

    SvaraRadera