måndag 28 januari 2013

önskelista

Det är ju typ tusen år tills jag har någon bemärkelsedag, men det hindrar ju inte att jag önskar mig saker ändå. Just nu: en väska och en cykelhjälm. Väskan är zebramönstrad, behöver jag säga mer. Och cykelhjälm, det använder jag varje dag. Känns dock lite sunkigt att jag bara här en, som används både till träning och pendling. Träningssvetten, liksom. Och det vore ju inte heltmfel att se lite mer stylish ut vid pendling. Men som sagt inga bemärkelsedagar. Så jag får väl shoppa åt mig själv. Stackars mig!



4 kommentarer:

  1. Väskan är underbart fin, såg den i ett skyltfönster häromdagen och bara: ÅH!

    SvaraRadera
  2. Hej! Har sett sebraväskan förut men minns inte var. Var finns den?
    Krama det sjuka barnet från mormor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag! Jg hittade väskan i en webshop, men Sara som kommenterat hör ovan bor i Västerås och kanske har sett den någonstans där!

      Radera