onsdag 6 mars 2013

inte så dumt ändå

Det där med en eftermiddag hemma. Dottern är inte så farligt sjuk, men vill mest hänga i soffan. Så jag har hunnit fixa lite här hemma. Ni vet det där som känns sådär förlamande jobbigt på kvällar efter jobb och matlagning. Jag har bakat en bikarbonatlimpa till kvällens soppa. Älskar att bara blanda ihop vad mjöl, gryn, frön, nötter och torkad frukt som finns Jenna och svischa ned i en form. Vidare har jag avslutat projekt "pimpa badrumsskåp" samt vikt mig till botten av tvätthögen (maken började på fm, jag avslutade) och piffat lite med blommorna.

Nu lite soffhäng innan den friska tvillingen ska hämtas hem.

Inte så dumt med vab ändå!

4 kommentarer:

  1. Alldeles perfekt!! Ett par bonustimmar sådär mitt i veckan gör stor skillnad. Astufft badrumsskåp, I like :D

    SvaraRadera
  2. Har du recept?? Jag är värdelös på att baka matbröd så alla bra tips mottages med tacksamhet! ;)
    /mickis

    SvaraRadera
  3. Åh snyggt!
    Härligt med lagom-vab!
    Och tack igen för träningspeppen idag, den behövde jag! :)

    SvaraRadera