måndag 17 juni 2013

ad

AD. Som i after dagis. Körde vi i dag. Lite crazy på en måndag så där. Vi samlade ihop lite barnfamiljsgrannar och hade korvkalasknytis. Jag hade trök-korv, några andra hade sådana där råa (innan de grillades alltså) vahettere salciccias (ni vet sådana jag ville gifta mig med häromdagen). Måste skaffa mig sådana. Eller börja stoppa egen korv. Herregud har jag blivit hipster?


I alla fall, grillkväll med grannarna. Fint skit. Tror vi lyckades rekrytera en nyinflyttad familj till vår gårdshängs-sekt. 

Nu känner jag att det blir svamligt (svampigt föreslår iPhony) här, beror på att jag är vaken för sent (händer alltid när maken jobbar) och har kollat på för många avsnitt av True Blood (besattheten!). Bäst att jag avslutar och försöker sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar