onsdag 18 december 2013

på knippan

Sara undrar vad vi har på våra nyckelknippor och jag hänger såklart på. I många år hade jag ett runt-halsen-snöre från Polarn och Pyret. Länge var jag den där "randiga-tröj-tjejen" så PoP kändes som mitt signum. Nu är jag inte lika besatt av randiga kläder längre (fast jag har förvisso en randig tröja i dag) och bandet hade blivit ganska skitigt efter alla år. Så när jag hittade en orange läder-tofs hos Sofia Agardtson kunde jag inte motstå den. Hon fick även äran att fixa ett fodral till min älskade Macbook Air. Paul Smith-randigt (ränderna går visst aldrig riktigt ur mig...) med rosa insida. Lövly!

4 kommentarer:

  1. sara: eller hur!

    I will not: absolut! Men för typ 15 år sedan hade jag randiga kläder VARJE DAG. Lite mer sansad nuförtin.

    SvaraRadera
  2. Så fin!
    Sofia gör prima grejer! Älskar hennes röda City Bag som hon gjorde åt mig...

    SvaraRadera