onsdag 17 september 2014

the horror


Det har varit en helt ok dag. Men bara för att jag känner för det kommer jag att berätta om det mindre bra. Någon måste vara negativ ibland också.
  • Det var skitkallt i morse. Mina fingrar stelnade till oformliga krokar efter cykelturen till kontoret. Smart tänkt att inte ta handskar

  • Jag sprang backintervaller på lunchen. Jag har obefintlig löpkondis. Ja ni förstår.
  • Samtidigt som jag lagade mat hade vi 3 extra barn här. Så totalt fyra dramaqueens i 6-7 års åldern, samt en mycket intensiv fyraåring. Tur att maken också var hemma och kunde styra upp.

  • Föräldramöte i extremt kvav lokal, som avslutades med utdragen diskussion om huruvida vi ska ha kalasgrupper eller inte. Don´t even ask.

Giffarna sms:ade maken mig under föräldramötet, när jag beklagade mig om allt tjafs runt kalasandet. Jag hade lite svårt att förklara varför jag plötsligt skrattade så jag grät.

2 kommentarer:

  1. Hahahhaa, förlåt att jag skrattar. Men FNISSIGA gifar!

    SvaraRadera
  2. JoHo: jag vet! ALlt blir roligare med fnissiga giffar!

    SvaraRadera