fredag 21 november 2014

hej fredag!

I dag har jag gjort två intervjuer. Varav en med en helt ljuvlig gammal professor. Som uppfunnit typ hälften av alla tekniker jag jobbat med som forskare. Så oändligt cool var han. Jag ville helst bli adopterad av honom. Men i stället gick jag tillbaka till kontoret och gjorde en till intervju, fast på telefon. Sweet lord, jag blir utmattad av att göra intervjuer. Fast det är roligt!

Nu är jag på hemmakontoret, och laddad med kaffe och choklad ska jag strax ha ett telefonmöte. Sen är det helg!

3 kommentarer:

  1. A-K: jajebox! Att jobba kort dag på fredagar är typ det bästa med att vara frilans på deltid!

    SvaraRadera
  2. DU kan va cool!! Jag funderar på att adoptera in mig hos DIG. Bah; intervjuat en professor. Telefonintervju. osv. Hur cool som helst!!

    (obs! detta är skrivet helt utan knappljud!)

    SvaraRadera