tisdag 10 november 2015

dagens frida


Svart med en touch av leopard i dag. Funkar alltid. Försöker även lajva tre hål i örat, genom att använda två-grunks-örhänge i andra hålet. Hade en gång tre hål i ena örat, men det tredje har växt igen. Är mycket sugen på att ta ett hål högst upp i örat. Begynnande 40-årskris, så här två år i förväg? Patetiskt för en 38-åring?

Är typ gräsänka hela veckan, för makens jobb innebär att han är borta på alla vettiga familjetider (morgon och kväll)(OBS, alltså bara denna vecka, oftast jobbar han mer normala tider). Så jag roddar familjen själv. I dag är det barnens matteklubb (jag har tydligen närt små mattegenier vid min fylliga barm, för de behöver mer utmaning än vad skolmatten kan ge dem), då jag passar på att jobba/blogga lite. Strax är de klara och då drar vi och käkar sushi. För jag orkar INTE laga mat i kväll. Mmm, sushi...

2 kommentarer:

  1. Jag såg de här bilderna på dig och blev inspirerad till att ta fram mina leoskor, så det gjorde jag idag. Älskar den här vardagsinspon vi kan få av varandra :)

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talar. Vardagsinspo FTW.

    SvaraRadera