tisdag 9 februari 2016

what to say?

Jag har blivit en sån där urusel bloggare. Vardagarna är helt knökade med jobb och helgerna med roligheter. Eller, den här helgen var väl rätt soft. Maken hade bakjour och tvilling 1 var sjuk, så det blev inte så häftiga aktiviteter. Fast vi rensade i gäst-/arbetsrummet och slängde typ fyra påsar skräp. Väldigt befriande. Hittade också ett nytt köksbord vi blev väldigt kära i, dock är det för stort, så det blev inget köp där.

Nu ba: jobbar massor igen. Fast jag börjar se ljust i tunneln. Jobbar mig fram mot massa deadlines, och tror och hoppas att jag kommer att klara dem. Sen hägrar en resa till ALPERNA i den ganska nära framtiden. Sportlov, vänner, snö och italiensk mat. Låter väl så bra som det kan bli, eller hur? Hoppas det!

Men until then: dessa tusen deadlines och så några sistaminuten saker som måste fixas, så jag kan inte lova att jag kommer bättra mig på närvaron här.

Förlåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar