tisdag 27 januari 2009

jobbigt

Oj så känslosam jag var i kväll. Började grina efter ett långt och jobbigt samtal med massa olika com hem-personer. Jag avskyr att vara missnöjd och arg, men inte få tala med nån som är ansvarig. Att skälla ut nån stackare i kundtjänst som inte är skyldig eller har några befogenheter att göra nåt är ju inte speciellt konstruktivt. Nu har jag i alla fall en adress dit jag kan skriva ett skriftligt klagomål, det ska filas på ordentligt. Antagligen blir det maken som får skriva, han är bra på det.

Det är inte bara avbrottet i veckan som gjort mig sur på com hem, de har betett sig dåligt flera gånger, och jag känner mig rent ut sagt lurad av dem.

6 kommentarer:

  1. Åh! Jag förstår din frustration. Vi köpte ComHems HD-paket för några månader sedan. Men det har baskemej inte gjort annat än krånglat. Och jag som också avskyr att vara arg och missnöjd och bara tillåts gnälla på stackarna i kundtjänst, överlämnar det obehagliga ärendet åt sambon. Länge leve våra män säger jag bara...

    SvaraRadera
  2. Frida: ja, vad skulle vi göra utan de fina männen?

    SvaraRadera
  3. Å stackars, jag hatar sådana samtal. Jag har grinat mer än en gång av liknande grejer. :/
    Nu sitter jag & är arg utan att veta varför, inte heller särskilt konstruktivt. Tror jag är trött grinig och sur pga att man egentligen borde ligga i ide i detta mörker, jag blir snart knäpp på riktigt. Nej nu får det vara nog, jag ska tänka på 14/2 i stället! =) Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Emschen: skönt att höra att nån annan också är känslosam! Jag tänker på 14/2 hela tiden, planerar outfit och sminkning och så... Vet du vad du ska ha på dig?

    SvaraRadera
  5. Hm njaaa, jag har lite ångest för kläderna, men jag har en mörkblå klänning med ballongkjol, den kanske det blir. Eller en ljus rutig klänning. Eller... :D
    Jag kommer nog fundera till sista dagen...

    SvaraRadera
  6. Emschen: så kan man ju också göra ;) Jag ska ha en svart (!) klänning (har fått godkänt av J), och det lutar åt blå-grå accessoarer (skor och väska).

    SvaraRadera