tisdag 18 augusti 2009

lite nervöst

Jag har blivit bjuden på en skitrolig grej. Hedgehog-Sara fyller år och har bjudit alla sina bloggvänner på kalas. Jag ska åka och träffa alla smarta, snygga, coola brudar vars bloggar jag följt länge, länge. Flera av dem (inklusive födelsedagsbarnet) är mina bloggförebilder, och jag läste deras bloggar innan jag själv bloggade. De ger mig kläd-inspiration och träningspepp. De känns som mina vänner fast jag aldrig har träffat dem. Och nu ska jag lilla jag träffa dem. Vad ska jag ha på mig? Kommer jag våga prata med nån? Kommer alla tycka att jag är skitfjantig?

Larvigt I know! Mest av allt tycker jag bara att det ska bli kul, så kul!

11 kommentarer:

  1. Känner lite likadant :). Det ska bli så roligt att ses!

    SvaraRadera
  2. Vi kan vara fjantiga ihop! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Äh - tänk på mig då!

    Ni kanske tycker att jag har ett skitfult hus, lagar äcklig mat osv osv :)

    Åh - vad kul det ska bli!

    SvaraRadera
  4. Atomflickan: skönt att höra! Och ja, så kul det ska bli att ses!

    La Linda: ja!

    sara: äsch, vi älskar ju dig!!

    SvaraRadera
  5. Vad roilgt! Det går kommer att gå så bra så. :-D

    SvaraRadera
  6. det kommer säkert att bli en superkick!
    var på bloggträff för 1½år sedan och det var..... magiskt!

    fast det är lite märkligt att träffa någon för första gången och redan veta "allt" om henne. typ.

    SvaraRadera
  7. Mia: ja, jag hoppas det!

    Kapybaran: sant, så sant!

    SvaraRadera
  8. Snyft, jag kan inte komma loss från jobbet den helgen tyvärr...

    SvaraRadera
  9. Wiee, vad roligt! Att fundera på vad man ska ha på sig kan ju vara rätt roligt. Du kan ju ge förslag på bloggen så kan vi komma med synpunkter! =)

    SvaraRadera
  10. det ska verkligen bli jätteroligt! jag ser fram emot en kväll med massor av prat, skratt och "nygamla" bekantskaper.

    SvaraRadera
  11. Fröet: attans!

    Emma: bra idé!

    Linda: superkul!

    SvaraRadera