tisdag 20 april 2010

men ändå, lite spänning

Nu återstår ju att se vad jag ska fylla denna sjukdomsdag med (för jobba känns uteslutet).

  • Sova (fast jag får så ont i ryggen av att ligga i sängen hela dagen)?
  • Day-time-TV (kanske finns det nåt bra den här gången?)?
  • Internetshopping (för att trösta mig lite)?

Ni ser, möjligheterna är oändliga. Och ändå har jag säkert missat några alternativ.

Uppdaterat:
  • shopping fixat på H&M.
  • day-time-TV kompletterat med web-TV. Nu har jag sett två avsnitt av Sverige Springer
  • ingen sovning än
  • funderar på att komplettera med lite glass, det borde väl vara bra för en ond hals?

10 kommentarer:

  1. Internetshopping låter som ett trevligt alternativ!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt tråkigt att du är sjuk. Jag tror på shopping. Den kan liksom spåra ur när man minst anar det.. ;) Krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. ah - då kan du ju kolla på Bevvan vid halvtvå på tv4plus :)

    SvaraRadera
  4. En plats på landet gillar jag, den går säkert dagtid nu (husjakt på landsbygden i UK). Shoppa röstar jag för, det gjorde jag igår... :) Krya på dig!!

    SvaraRadera
  5. jag röstar för lite internetshopping. hyra film i tv:n? och så kan du fundera på när vi kan ses över lunch eller så :) krya på!

    SvaraRadera
  6. malin: eller hur!?!

    loppan: sannerligen!

    sara: åh, tack för tipset!

    Omentjej: ska spanas in!

    fru a: fixat, via hm! ska även fundera på lunch.

    SvaraRadera
  7. jag är helt säker på att glass och internetshopping är vad som ordineras mot ond hals. stensäker.

    SvaraRadera
  8. Usch! Inte sjuk!! Inte bra!!
    Vad blev det för shopping? *nyfiken*

    SvaraRadera
  9. Mia: långklänning o jeanskjol på HM, och lite barnkläder.

    SvaraRadera