fredag 24 september 2010

fredagsbikten

Tjoho det är fredag! Dags att summera veckan alltså.

Yeah
Äntligen har vågen rört sig nedåt. Jag har gått på ett andra spinningpass och det är skitkul. Det ska vara kul att träna! De två löppass jag har kört (varav ett i dag på lunchen) har också gått bra och känts roliga. Måste fokusera på roliga grejer!

Bläh
Magsjukan i början av veckan gjorde att jag missade mitt favvo-styrkepass (men kanske hjälpte den vågen nedåt...). Överlag har det blivit dåligt med styrka, ska bättra mig där, för det är ju viktigt! Och kul, faktiskt. Lite onyttiga saker har slunkit ner, speciellt när jag började tillfriskna efter sjukan.

Nu väntar en fullproppad helg, och sen är jag gräsänka igen måndag-måndag. Ska bli spännande att försöka pussla in lite träning ändå.

1 kommentar:

  1. good for you!
    Bikar mig idag hos dig...
    Veckan har gott bra tills idag när jag jobbade länge, skulle sjutsa en son dit och hämta en son där. vågen stått still i veckan= ätit för lite till lunch. så nu tröstar jag mig med rött vin å ostbågar. Kommer jag att ångra mig i morgon? JA. En tur imorgon då...

    SvaraRadera