fredag 8 oktober 2010

fredagsbikten

Så har ännu en vecka gått. Maken är hemma igen och vardagslivet lunkar på.

Yeah
Jag genomförde ett långpass som böjrade kännas motigt efter redan 4 km. Men jag gav inte upp. Är glad att jag genomförde och väljer att inte bry mig om att det gick långsamt. Har äntligen fått in ett styrkepass! Har dessutom kört ett pass med backintervaller, det var jobbigt men hemskt kul. Mer sånt! Vågen verkar krypa långsamt nedåt, hurray!

Bläh
Jag småäter lite på kvällarna, både nån kola och nån "onödig" macka har slunkit ner. Ska försöka äta nåt bättre, planerat eftermiddags-mellis för att slippa de där blodsockerdipparna som gör att jag faller för frestelser. Jag har nån förkylning-light i kroppen som gör mig lite hostig och inte helt på topp.

Hur har er vecka varit?

2 kommentarer: