tisdag 19 oktober 2010

rosa kompisar

Åh, jag blir så glad när ni är så många som vill hänga på min rosa vecka.

FruA som alltid är så bra på att blanda sött och coolt.
hedgehog-sara med de roligaste installationerna.
Omentjej-Emmas fina outfits vill ni inte missa!
Librarybeth kan inte bara springa hon kan klä sig också!
k är en relativt ny nätbekant för mig, och jag är så glad att hon hänger på!
Mellanbarnet hävdar att hon inte har några rosa kläder, men bidrar ändå.
JO har utlovat en rosa outfit i morgon.
Och så har även Mia.
Hallinbloggar och Yllet börjar bli trogna anhängare av mina temaveckor.
Och fina, fina Anna visar en mängd rosa outfits.
Flickan med de röda träskorna är också en jäkel på det här med rosa kläder.

Har jag glömt nån? Hojta då genast så lägger jag till er här!

8 kommentarer:

  1. Hihi, löparbenen var bubbelgumsrosa idag! Satsar på ljusrosa imorgon!

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle vara mig då;)

    SvaraRadera
  3. Flicka: men åh, jag hade ju med dig på min komihåglista, så kom du ändå inte med. men nu är du tillagd!

    SvaraRadera
  4. tack söting! vet inte hur coolt det blir de här dagarna, men rosa är ju per definition sött i alla fall :)

    SvaraRadera
  5. Heja! Min äldsta dotter accepterar bara rosa kläder så hon får väl vara med på ett hörn hoppas jag. Hon kör den stilen året runt så stöd finnes :D

    SvaraRadera
  6. fru a: absolut!

    Jenny: såklart hon är med!!

    SvaraRadera